Sovmorgon, den bortglömda stunden.

God morgon.

Nu sitter jag hos min mamma. Som jag har längtat efter henne. Lördag och allt och i normala fall innebär det sovmorgon. Men inte för Prosit, och när det inte är det för honom, är det inte det för mig heller. Klockan fyra var första väckningen avklarad och vid sju gav jag upp. Innan han väckte hela huset. Så jag gick ner, lekte lite med honom och sen hade jag ingen anledning till att gå och lägga mig igen. Nej, jag sysselsatte mig med att förstöra mammas lördags-morgons-rutiner genom att diska och städa vardagsrummet (Nej, jag diskade inte vardagsrummet, ni fattar vad jag menar). Kaffet var färdigt när hon kom ner så hon blev glad och nöjd, och jag hade hoppats på lite mamma-vård, men då sa hon: "Åh va bra, då kan jag ju tvätta istället". -Busy woman. Nåja, nu har vi kollat lite på c-uppsatsen och snart är det dags för melodikrysset. Lördagsnöjet för min del.

Tjo!

-Livsnjutare.


Kommentarer
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Åh vilken underbar bild på Prosit :) verkligen sjuuukt söt!

2010-03-20 @ 14:54:58
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: M I K A E L A

åh vad söt!

2010-03-21 @ 02:16:49
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0