Internet vet allt.

God morgon.

Det här med internet är roligt, tycker jag. Jag menar. Man kan verkligen få svar på allt. Sedan ifall man fått rätt svar är en annan sak, men allt finns på internet. Det gillar vi. Så, frågan igår var vad 'morgon' heter i plural. Jag fick svar både via bloggen och Facebook och det heter 'morgnar'. - Nå, med internet kan jag egentligen inte säga med säkerhet att det heter så. Jag bara vet det nu. Jag grundar det på olika källor. Och det låter logiskt. Fast knasigt. Roligt att jag hänger upp mig på ett ord jag använder si så där en gång på tio år. Eller något.

Märks det att jag, till mitt försvar, läser forskningsmetodik just nu?



Förresten, vad håller Ni på med?
- Ja, jag vet att den 20e var en lördag, men en söndag? Vad var det för anfall Ni fick?



Kommentarer
Postat av: JENNY

haha, gött och veta att man inte är ensam!

nej jag tog titan utan att jag visste om det, för jag tyckte "pluppen" var snyggast, men du kan ju säga till att du vill ha plast! : )



Kram!

2010-03-23 @ 08:37:23
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0