Tatuering.

Åh... Nu har jag fått erbjudande om att göra om min tatuering på armen... Det är klart jag vill. Men nu får jag kalla fötter. Tänk om den blir fel igen. Detta är liksom sista chansen känns det som.

En snabb-resumé. Först, i min unga ungdom gjorde jag ett kinatecken tillsammans med min då bästa vän. Naturligtvis blev vi ovänner och jag, som jag alltid gjort, bestämde mig för att göra något drastiskt utan eftertanke om konsekvenser och gick in till tatueraren, sa: 'Gör vad du vill med den, bara det inte syns att det är ett kinatecken'. Ja, det var det första misstaget. Det ser ut som ett omvänt hakors. Därför kan jag inte ha på mig t-shirts eftersom då syns bara halva och jag mår dåligt av kommentarer om vad den föreställer. Då går jag till en annan tatuerare. Ber honom bygga ut denna (den period när jag var galen i dödskallar) så han tatuerar in en dödskalle under, med några fåniga streck utåt, för att senare bygga ihop den med den övre. Men när han gjort dödskallen, ja då påstår han att han inte kan bygga ihop den. Det var misstag nummer två jag gjorde. Så, nu har jag två stycken misslyckande och inbillar mig tredje gången gillt. Tatueraren nu, han är superbra. Jag pratade med honom nyss och han pratar om att bygga ut med tribal. Jag är inte ett superfan av just tribal's, men det finns inte mycket annat att göra... Och vad som helst är väl bättre än det här, eller?


Så, nu har jag för första gången visat er läsare min fula tatuering. Nu vill jag ha stöd och att ni säger 'Självklart måste du göra om den, och det kommer bli hur bra som helst!'

Kommentarer
Postat av: Moster

Det kommer att bli jättebra!!!

Puss!

2010-01-26 @ 10:31:33
Postat av: Em

Men går det inte att ta BORT det istället? Det finns väl metoder för det? Men det är kanske väldigt dyrt? De är inte fula som sådan tycker jag, men de är inte särskilt kvinnliga eller eleganta efter min smak (sorry..).

2010-01-26 @ 16:17:13
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Men om du har sett annat han har gjort? Du kommer kanske att känna dig osäker oavsett tills du HAR gjort det och får se resultatet? Jag gillar också tatueringar, jag formulerade mig nog lite fel. Det jag menar är att de ofta är rätt hårda i utformningen. Jag har faktisk lust på en själv, men mesig som jag är så skulle den i så fall vara liten och mest synas för mig. Det är nog lite åldern också.. Men kommer jag på något bra så kan det få synas också, det är inte det.



Hoppas det går jättebra! Det betyder säkert mycket för dig, det är ju inte roligt att ha något på armen som man inte trivs med!!

2010-01-26 @ 19:41:58
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: heidi

tjena tjejen. hade jag varit i din sits så hade jag gjort om hos bullet to last i kristianstad. Dom är sjuk duktiga. har en massa diplom osv. hade lagt den tid hos n¨ån som vet vad dom snackade. men det blir bra till slut.

2010-01-27 @ 09:15:43
URL: http://heydi.blogg.se/
Postat av: cederkvist

Inte de snyggaste tatueringarna jag sett :P COVERUPP DIREKT säger jag ! :D

2010-01-27 @ 12:44:38
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0