Hur mycket skatt skall dras från lönen?

God morgon.
Eller, ja. Jag vaknade vid halv ett. Men känner mig fortfarande nyvaken. Har hällt i mig en kopp kaffe och en halv Red Bull, men än har inte koffeinet börjat verka. Nåja, natten gick bra att jobba, in case att ni vill veta. Idag blir det nog lugnt. Jag har skrivit färdigt lite skolgrejer nu och funderar på vad jag ska göra här näst. Åka skridskor kanske? Nu har jag tjatat om det så länge så det borde bli av tycker jag. Bara jag får vakna till först. Det är liksom sju minuters promenad till isen. Men, ja. Vi får se.

Hur mycket skatt ska man be arbetsgivaren att dra av ifall de frågar? Jag har ingen aning om sådant och jag vill mycket hellre att de drar för mycket skatt än för lite. Jag vill liksom inte behöva betala tillbaka något. Det är jag för snål för.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

sv; japp, man får hoppas :D



Hur mår du idag?

2010-01-08 @ 16:04:10
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0