Hejdundrande fest den 2 juni, tydligen.

Bara för att klargöra allting så ingenting blir fel så säger jag så här. Den andra juni tar jag förhoppningsvis examen. Min önskan är att ha en hejdundrande fest här hemma med alla mina goa vänner och familj. Nu är det ett halvår till juni, vilket betyder sex månader som ändå är sex månader och inte imorgon. Därför planerar jag sakta. Naturligtvis kommer jag bjuda alla jag känner, men inte än eftersom jag inte planerat något ännu. Frank var så snäll och hjälpte till att sprida detta rykte på facebook, fast jag sa till honom att inget är klart. Därför står nu Frank för mat och dricka så alla vet det.

Efter denna konversationen har jag antagligen inget annat val än att försöka fixa denna supercoola fest. Vill någon hjälpa mig med planering osv är ni välkomna. Kanske ett tema? Typ ZOO-tema eller något.

 


Kommentarer
Postat av: Frank Rolf Allan Palm

Tihi. Anna du e ju för hemsk. Jag promotar dig och så ger du mig uppdaget att fixa mat och dryck. Hmmm, jag kan stå för underhållningen, men inget som kostar massor av pengar.......

Fast du hade säkert varit värd det.



F´låt!

2010-01-03 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0