Fjorton & Kärlek.

Min lillasyster är fjorton. Det är himla roligt att prata killar med henne.

Jag: Nå? Vem är du kär i?
L: INGEN!
Jag: Jo, du är fjorton, klart du är i kär i någon kille.
L: Nej, det är jag inte.
Jag: Är du lesbisk?
L: Nej, det är jag verkligen inte.
Jag: Men vaddå? Det är väl inget fel med det?
L: Nej, men jag gillar killar.
Jag: Åh! Du gillar killar! Flera stycken?
L: ANNAAA! Nej, det gör jag inte.
Jag: Men du sa ju...
L [avbryter] : Tyst.
Jag: Men...
L: TYST!
Hon vänder sig om, säger något oförståeligt.
Jag: Vad sa du?
L [utan att vända sig om]: Jag pratar inte med dig. Jag pratar med nalle. Sen fortsätter hon en (givande?) diskussion med nalle.

Det var tydligen känsligt att snacka killar med henne...

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hahahahhaa, så sött.



Jag har inga syskon som är yngre än mig.. Bara en halvbror som är typ 30 så jag har missat allt sånt där roligt ;D

2010-01-22 @ 11:09:02
URL: http://tobys.se
Postat av: Ess

Hahaha, så härligt!! Det är känsligt det där ju ;) du får va en snäll syster!

2010-01-22 @ 13:56:25
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: Lillasyster

Haha du är så elak! JAG ÄR INTE LESBISK! Du får bara inte veta vem jag gilla! ;) Jag gillar inte någon just nu :P

2010-01-24 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0