Vilodag.

Till att börja med ska jag hälsa och tacka för kommentarerna från Prosit. Han mår mycket bättre idag, naturligtvis lite slö, men han kan gå själv och lite lek och bus orkar han med. Tyvärr vet jag inte hur länge jag behöver hålla honom inne. Jag tänker på bakterierisken... Kanske jag går ut med honom liiite idag bara, så han får lite frisk luft. Jag får se. Så länge han ligger och vilar får han vara inne i alla fall.

Igår köpte jag och D en digital systemkamera. Himla fiffiga manicker det där. Tyvärr snodde D med sig den till sin farmor. Vilket jag i och för sig förstår. Tråkigt för mig och Prosit bara. För mig i alla fall. Men när han kommer hem ska här fotas.

Nu ska jag och Prosit mysa vidare. So long!

Kommentarer
Postat av: Gun

Stackars Prosit, men bra att han mår bättre. Kul med systemkamera! Skulle jag också vilja ha en, nu blir det mest att jag fotar med mobilen till bloggen.

Sv: Ja, men eller hur! Går inte att städa på timmar efter manikyr!:)

2010-02-27 @ 13:08:58
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: heidi

Du får ändra din länk till mig. Har denna blogg nuuuu!

2010-02-27 @ 19:04:12
URL: http://enheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0