Grillning i pulkabacken.

Jo, jag lever. Men för tillfället har jag ett hektiskt liv. Jo, det är sant. Idag har jag varit social i goda vänners lag. Pulka och grillning har stått i fokus. Sen körde jag och D och köpte chips, godis, dipp, ost, kex och läsk som förberedelse inför melodifestivalen ikväll. Jag visste inte ens att den skulle börja idag, men nu vet jag, så ni hittar mig här hemma i soffan ikväll. Möjligtvis avstår jag läsken för ett, eller två, glas vin istället.



 

 

 

När jag åt middag idag, måste bara berätta, då tänkte jag "Inte äta för mycket nu, annars kommer jag inte orka äta upp all ost och godis sen".

Är jag nyttig eller vad då?


Kommentarer
Postat av: Moster

Så härligt det ser ut! Önskar jag vrit med;-)

Visst är du nyttig! Ost och godis är livsuppehållande (heter det så?!?) Kramisar!

2010-02-06 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0