Vägarbete.

Det är verkligen vägarbeten överallt. Jag menar det verkligen. När jag körde till Växjö idag är det två vägarbeten mellan Bredaryd och Värnamo (2mil där emellan) När jag kommer ca 1 mil utanför Växjö, leds trafiken om i Bor på någon annan liten väg som tar onödigt mycket av min tid. Sen hinner jag ända fram till Alvesta ungefär och då börjar de igen. Nästan hela vägen mellan Alvesta och Växjö görs om vilket tar hur mycket tid och koncentration som helst. Det är så trist att köra då...

Annars var jag i skolan halva dagen idag.  Hoppade sista delen. Är hostig och trött så känner hellre för att sitta hemma och läsa. Ska göra det hela dagen imorgon också och hoppas att jag snart får resten av min litteratur imorgon så jag kan sätta igång på riktigt någongång...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0