Kattstatistik.

Prosit är ute och leker. Får väl förmå mig att släppa in honom snart. Det är bara det att han kommer vara som en lerhög när han kommer in. Men, det är bara att sätta igång att tvätta som om han vore en annan hund. För katt, det tvivlar jag på ifall han är. Han älskar vatten och hatar fisk. Det strider mot kattstatistiken allafall.


Idag blir en spännande dag. Har faktiskt längtat efter denna dag. Så kul att komma tillbaka efter så länge. Det enda dumma jag inte tänkte på när jag sa 'ja' var ju att det är tisdag. Tisdag = Desperate Housewives. Men D lovar att spela in det så jag kan titta på det när jag kommer hem ikväll.







-Försök säga 'kattstatistik' snabbt tio gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0