Trött är jag. Och hatar att köra om lastbilar.

En hel dag i skolan är påfrestande. Nu låter jag blödig, det är ju ändå inte alltför ofta jag är där. Men att köra dit och hem är inte roligt. Det tar på krafterna och humöret.

Lärare: Vetenskapligt blablabla... Så måste du ha en teori... Blablabla... Hur ska du undersöka detta? Blablabla.
Jag: Kan ni inte bara vara tysta.
Lärare: Va?
Jag: Ja, så vi slipper detta uuurtråkiga.
Lärare. ANNA!
Jag: Du 'Anna' inte mig.
Sen stormar jag ut en timme för tidigt och åker hem.

Hahaha. Yeah, right. Nej så gick det inte till. Även om jag hade velat att de varit tysta hela dagen så min huvudvärk släppt och för att det de talade om, inte alls var av mitt intresse. Eller jo, det måste det vara. Ifall vi ska klara C-uppsatsen. Men det är ändå inte kul att sitta hela dagen och lyssna på forskare. Förlåt mig, men jag kan inte hjälpa att min motivation är på noll just nu. Och, sen ska jag dit imorgon med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0