Dumma lastbilschauffis.

Efter nästan en hel pizza börjar ångesten äntligen lägga sig. Men är det inte jobbigt att må så då? Jag blir så frustrerad. Trodde till och med att jag skulle slå ihjäl en lastbilschauffis. Men jag lät bli. Men det kliade i fingrarna. Bara för att han inte kunde köra. Möjligtvis befann jag mig en aning på fel sida när jag skulle svänga vänster, men det var bara för att när jag tänkte svänga vänster upptäckte jag att jag hade trean i och kom inte så långt varpå jag stannar. Men kanske ena däcket var lite utanför min sida. Och naturligtvis kommer lastbilen då så jag får vänta. Han gör en gest åt mig typ "vad-håller-du-på-med? eller är-du-helt-dum-i-huvudet". Han kom förbi utan problem, och skulle han inte gjort det, ja då hade han väl kunnat släppa förbi mig. Två sekunder försenad skulle han bli. TVÅ SEKUNDER. Så egentligen störde jag inte hans framkomlighet. Varför vara otrevlig då? Tur för honom att han satt högt uppe för när jag är hungrig OCH frustrerad på samma gång, ja det är ingen vacker kombination.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww tack vad glad jag blir:D



alllt bra?

2009-11-20 @ 16:53:07
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0