Pluggisdag! :)




Nu har jag suttit hela dagen och skrivit och läst, skrivit och läst och åter
skrivit och läst. Nu får det vara bra. Ska plocka undan här lite innan
min lilla gubbe kommer hem. Han får nog frispel annars. Iof skulle
det vara intressant att se. Men nej, jag tar inte den risken haha. Så
efter jag plockat undan förtjänar jag en cig och en lugn kväll :) Byta
däcken var det med. Men vet inte om jag ska följa med. Kan jag nog.
Än så länge mår jag relativt bra. :)



Förresten, Nina, jag är inte nojjig. Jag håller inte på med sånt där. Du vet bebisar. Nej nej, storken? Har aldrig pratat med honom :D





Haha, jag och Angelika förra årets Östersjö.
Va kul det är och gå igenom massa
gamla kort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0