Min ängel!




Jag har många änglar i mitt liv. Mina vänner och familj, de är de bästaste! Men det finns en ängel som sticker ut. En ängel som ser till att jag är lycklig, att jag mår bra. Denna ängel tar hand om mig när jag är sjuk, denna ängel ser till att jag får mat, denna ängel ger mig en kyss på morgonen, en kyss efter jobbet. Änglen säger att den älskar mig, änglen finns alltid för mig. Ängeln tröstar mig, skrattar med mig, gör mig glad, får mig att skratta, lyfter upp mitt humör när det är nere, hjälper mig när det är något svårt. Änglen puschar på mig med skolan, ser till att jag gör det jag ska. En ängel som jag aldrig kommer släppa. Jag har stulit dina vingar och kommer aldrig ge tillbaka dem för du får aldrig flyga ifrån mig. Jag älskar dig och kommer alltid att göra. Du gör mig lycklig! Tack för att du alltid finns för mig, David!

Kommentarer
Postat av: angelika

VAD FINT SKRIVET!!! anna är kär o de förkänar du :)

2009-05-25 @ 08:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0