EMBONPOINT

Det rullar på för fullt! Livet alltså, även bilen. Tänderna mår bättre, dock inte telefonen. Men jag ska snart skicka in den! Lovar! Listan med telefonnummer är snart fulländad när det gäller de viktigaste betydelsefullaste personerna. Saknas några dock, men de flesta :) O pappa har nog fixat en annan telefon till mig :) Min favvotelefon dessutom! Jippie! Gick bra i skolan idag osså. Var lite nervös, men det gick hur bra som helst :) Det är väl det som har hänt idag. De ringde från psykakuten och vi ska lägga upp ett schema nästa vecka :) -Ja, för er som inte läst på ett tag: -Jag ska jobba där, inte bo där! Så illa är det inte än haha.

Kommentarer
Postat av: Mr:D

Men älskling både du å jag vet att dom kommer behålla dig där :P

2009-03-10 @ 21:25:17
Postat av: Anna

Ha! Passa dig. Annars slutar jag diska! (Det e inget hot, det är ett löfte)

2009-03-11 @ 10:53:05
URL: http://missquist.blogg.se/
Postat av: Mr:D

Men de är lugnt ... för då kommer vi ändå vara tillsammans där eftersom att dom blir tvungna att hämta mig mä :)

2009-03-11 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0