Idag firar vi två år!



Idag fyller bloggen två år! Tänka sig. Är det något att fira förresten? Nåja, så är det och ett tillfälle att fira skall väl inte gå förlorat eller? Tycker inte jag allafall.. Om inte annat så har jag förändrats en hel del under dessa två år. Kan sitta o läsa gamla inlägg som jag aldrig skulle få för mig att skriva idag. Idag e jag en lycklig person son utvecklats markant och jag är verkligen inte samma människa nu som då! :)






Dessutom finns det andra saker att fira! Jag skall på ännu en anställningsintervju på måndag :) Så får vi se vad det blir för jobb i sommar. Ska ju få svar nästa vecka på det andra :) Men hoppas jag får nej på något av dem.. Jag har lite svårt att bestämma mig för vilket annars...
Men grattis på både mig o bloggen idag då :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Klart du ska fira :) , en stor kladdkaka å ett gott vin framför så ska det låta ikväll :). kram kram

2009-02-27 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0