Elektronikens under.

Kan någon förklara för mig. Jag har aldrig varit superbra på elektronik, men nu har det väl ändå gått för långt. Jag ska försöka förklara. Vi har ett helt vanligt IKEA-datorbord, sånt där 'standard' typ. Tangentbordet är på en liten egen platta som man kan dra in under bordet. Skärmen står på plattan ovanför. På den sistnämda plattan har jag en sån manick man fäster ihop papper med (inte hålslagare utan det andra). När jag trycker på denna, på plattan där skärmen står, (alltså sätter ihop papper) ja då kommer det upp en ruta på skärmen där det står "britness" och det tar evigheter innan den försvinner. Kan någon förklara för mig hur det i all sin dar fungerar?! Det spelar ingen roll var på 'plattan' jag använder manicken, den där rutan på skärmen kommer upp i alla fall.

Helt obegripligt.



Häftapparat heter det ju!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det är hemskt hur fort dom växer upp...min lillasyster som alltid varit så liten är nu 23... helt sjukt! Vad hände lixom! haha Vad pluggar du?

2009-12-02 @ 14:32:21
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sv:Jaha, jo den gamla samsung modellen är lite svårare tror jag (:

2009-12-02 @ 18:07:10
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0