Bättre med andraplatsen i Idol, eller?

Jag har inte följt Idol, och har aldrig gjort men bläddrade förbi kanal fyra innan och fastnade. Det är ju fruktansvärt bra sångare i finalen. Jag kan knappt bestämma mig för vem jag hejar på, men jag tror Calle är min favorit, men det är svårt. Dessutom är han från Kristianstad, nära min hemstad, det är ju ett plus. Erik är ju väldigt söt vilket, enligt mig, kan bidra till förstaplats eftersom alla dessa småtjejer tittar och väljer den sötaste killen att rösta på. Det är väl därför jag inte bruka titta på det kanske. Och dessutom är det väl bättre att få plats nummer två? Vad jag förståyt brukar det gå bättre för dem sen i karriären. Så, för Calles skull kanske vi ska hoppas på en andra plats, även fast han är bäst? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0