Stress.

Nu ska jag dra på loppis. Japp, ni läste rätt. Jag ska bara titta lite vad som finns innan den börjar. Sen ska jag hem och så ska jag och D åka och köpa nya bromsar till min bil, och jag ska inom HM. Om vi måste bränna massa pengar på bromsar måste man få unna sig något annat så man mår bättre. Fortfarande när jag skriver 'man' menar jag 'jag'. Efter det måste jag plugga hela kvällen. D ska iväg med jobbet, så då har jag hela kvällen för mig själv, och jag kommer ju bara att älska att sitta och plugga hela fredagskvällen. Innan plugget ska jag dock svara på alla era fina kommentarer. Nu måste jag dra, men vi hörs lite senare.

So long.

Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; tackar<3

2010-03-26 @ 17:47:30
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Gun

Hoppas du hittade nåt kul på loppis och HM. Och du har rätt, bromsar är inte kul att lägga ut pengar på, så bäst att kompensera med nåt kul också.:)

2010-03-26 @ 19:21:19
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0