Krångel.

Idag är inte en bra morgon. Eller nu kanske den är det men den har inte varit. Vi skulle skicka in vår uppsats idag. Och om inte allt försvinner från mallen vi skriver ifrån så försvinner loggan. Helt obegripligt, men det är väl naturens lag. Nu är den inne, med mall OCH logga. Pjuh. Nu ska jag slappa några timmar, sedan ska jag sätta igång igen.

Jag längtar mer och mer tills detta är över. Skolan alltså. Så himla trött på allt som har med skola att göra just nu. Men man börjar ju se ljuset i tunneln nu så att säga.

Helgen sysselsattes med skolarbete för mig, TV-tittande för D och kattflickor för Prosit. Så helgen flöt på ganska lugnt och sansat. Ingen bakfylla, inga "ångrande", bara god mat och filmtittande (plus skolarbetet, som vill glömmas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0