Lär sig något varje dag.

Eftersom jag har en teori om att man alltid lär sig något nytt varje dag, så ska vi se ifall detta stämmer. Undersökningen börjar idag.

Idag har jag lärt mig att man kan, via Spotify, dela sina listor genom att högerklicka på 'mappen' och trycka på copy link. Sedan klistrar man in den länken till en vän, så kan denne också ta del av listan. Smidigt.

Alla kanske visste detta redan, men poängen är vad jag lär mig varje dag. Så, prova själva. Vad har Ni lärt Er för speciellt i dag?

Reglerna är enkla. Man lär sig något nytt, för ens egen del, varje dag. Även minsta lilla kunskap räknas vare sig det är ett i-landsproblem eller u-lansdproblem. Det behöver med andra ord inte vara något superstort, men kan vara det också.

Kommentarer
Postat av: Em

Jag kan inte komma på att jag har lärt mig något nytt i dag, men i går lärde jag mig något gammalt. Dvs historia som jag VET jag lärde mig i skolan, men som jag har glömt. :D

2010-02-09 @ 19:26:38
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha ja eller hur!! :) blogga is the shit ;)

haha tack :D

2010-02-09 @ 23:15:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0