Röra.

Jag råkade höra Arvingarna härom dagen. Ni vet låten 'Eloise'. Den är ganska gullig tycker jag. I den låten sjunger de 'jag känner mig som en boll i ett flipperspel'. Så känner jag mig ibland. Ena stunden är jag i extas för någonting jag vill göra, och då vill jag göra det med det samma. Andra sekunden har jag ångrat mig och vill inte alls det, och så rullar det på. Med många olika saker.

Just nu funderar jag på att byta blogg. Av lite privata anledningar, men om jag gör det så lovar jag att skriva den nya, så ni behöver inte vara oroliga.

Men jag funderar lite till och hör av mig när jag bestämt mig till fullo. Allt hade underlättat med photoshop. Damn - varför skall det kosta så mycket?

Nu blev det ett himla rörigt inlägg, men det är ungefär så som det ser ut i min hjärna kan jag tänka mig, ska försöka reda ut saker och ting lite senare. Nu skall jag återgå till pluggande. Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0