Kalas.

Ikväll är det kalas. Träffa mina goa kompisar, buddeis, homeys, polare. Ska bli himla trevligt. Bjuden på mat och dricka vin hela kvällen. Ja, det är det jag ska göra. Har hört att man ska göra det man känner för. Inte alltid lätt men det som går skall göras. Kameran skall med, så förhoppningsvis blir det lite bilder. Risken finns att det blir så förfärligt trevligt att den glöms bort i ett hörn, men ska försöka bli vän med den så att jag inte glömmer den. Men ibland är det inte så lätt. Jag & teknik, inte alltid som 1 plus 1 blir två (hittade inte 'plustecknet' på datorn). Kameran kan vara knepig, medan jag anser att den ska lyda mig för jag är både äldre, visare och äger den, men ibland gör den ändå som den vill. Skall jobba på vår kommunikation.

Vad ska ni göra ikväll?

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0