Slita idag :)

Idag fick jag mitt efterlängtade häfte med posten! Känns så skönt. När man redan betalat och inte får det man betalat för, då blir man, iallafall jag, orolig. Nåja, det har löst sig. Jag och Prosit har busat lite idag och jag borde ta tag i disken...

Sen ska jag jobba. D ska till Halmstad så jag och Prosit får en myskväll för oss själva! Då kan jag titta på vilket program på TV:n jag vill, dricka hur mycket vin jag vill och sova hur länge jag vill :) (Även om det oftast är jag som vaknar först) Men innan kvällen ska jag jobba lite på psyket! Så ikväll runt tio är jag hemma igen och kontaktbar :)



Och nu har jag beställt till Prosit, ett eget litet klätterträd!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0