Prosit, min lilla ögonsten!

Jag har en riktig mammagris här hemma! Vem kom springande ner för trappan när jag kom hem idag om inte Prosit? Så söt är han! Imorse glömde han bort mig när pappa glömde stänga dörren till finrummet. Där finns ju så många spännande saker att leka med. Han var så inne i det att han inte märkte när jag gick ner i köket. När jag kom hem idag var vi ute en stund, träffade andra katter och luktade på blommorna. Nu är vi helt slut och ligger i soffan och kollar på 'unga mödrar', bägge två!

Idag var det skola. Snackade om Cannabis hela dagen, så nu har vi lärt oss effekterna av det preparatet och biverkningarna... Men skippade det sista. Orkade helt enkelt inte vara kvar till klockan fem... Så, som sagt ligger både jag och Prosit utslagna i soffan nu, han spinner och jag knappar på datorn. D är ute och målar. När han kommer in, då är det precis som det ska vara :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0