Min och Emmys pluggdag!

Idag kom Emmy hit för att plugga med mig =) Det kändes bra, vi tror vi kommer fixa detta. Får hoppas det allafall :P Vi pluggade inte endast, vi snackade massa också, men det tillhör pluggandet, eller? Prosit blev jätteglad att träffa henne, och jag tror han minns henne väl :) Just nu är han ute och vägrar komma in, så vi får väl se när det blir av. Tiden bara rusade iväg idag! Vi hade så kul :) Enligt mig allafall haha. Hoppas Emmy tyckte likadant. En sån här typisk pluggdag med mängder av kaffe, en snabblunch och massa skvaller! Sånna dagar är underskattade! På torsdag är det tenta. Så veckan kommer bestå av just, plugg. Nu är det middagsdax som gäller sen bara lugn kväll. Imorgon började vi visst tidigt. Tack Emmy för den uppmuntrande informationen! Hm...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0