Ormar. Örk!





Jepp, jepp! Hakuuna Matata! Snart jobbdax :) Sen ska jag köra hem till mamsen! Så, tyvärr träffat jag inte min bejb idag, men imorgon =) Konstigt man kan sakna så även fast man ser varandra varje dag! Jag ångrar inte en sekund att jag flyttade till min bejb. Jag e så lycklig här! Det enda, alltså den enda bekymret här är ormarna! Såg en senast igår. Idag skall min gubbe fixa det lilla hålet mellan listerna på dörren så det inte kan komma in någon där. Jag avskyr dem. Jag va rädd att jag körde på svansen på ormen igår, även om jag hatar dem vill jag inte de skall plågas men idag sa David pappa att de dör ganska fort av sånt så nu har jag ändrat uppfattning och hoppas visst det att jag körde på svansen! Så det inte kan bli lika många bebisormar. Besiktningen på lägenheten imorgon då. Som sagt, håll tummarna. Jag har inte tid med att städa om. Men nu ska jag äta sen packa med mig det jag ska ha! Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0