Jag? Förvirrad? Näää..

Nu härjar vinterkräksjukan igen! En gång till?! Nåja, Jag har ätit tio vitpepparkorn och varit ute i den friska luften, isolerat mig i köket på jobbet och tagit två alvedon i förebyggande syfte! Jag är ju dock ledig i två dagar nu, så jag kan vila upp mig, för att jobba torsdag, fredag, lördag, söndag...

Idag gjorde jag det som absolut måste hända mig. Jag visste att det var obligatorisk introduktion mellan 13,00 och 16,00 i aulan. Men sen kommer Micke och säger att den blivit flyttad och skall vara mellan klockan 11 och 12. Okej tänker jag, det e ju bara att hänga på. Så i aulan säger jag, nej tydligen inte utan planet ovan oss. Jaha? - Var har jag fått alla helt galna uppgifter ifrån tänker jag. Men men, har väl blandat ihop det med den som skall vara på torsdag. Men nej, klockan två kommer vi på att jag ska ju vara i aulan mellan 13 och 16!! Det andra var en annan introduktion gällande säkerheten. Jag fick möjligheten att gå dit, men jag vägrar att gå in i aulan där det sitter massa folk som kommer stirra på mig när jag kommer en timme försent medan jag samtidigt stör föreläsaren. No no Big no! Så... Nu måste jag ringa Siv och säga som det är och försöka lösa detta. Nämde jag att det var sista tillfället att gå på den indroduktionen?...

Det andra typiska som hände var när jag kom hem. Satt mig vid datorn och skulle ringa ett samtal. Ja, då har jag glömt mobilen i bilen. Går ner, tänder en cig, muttrar ut till bilen. Den är låååst! Nycklarna vid datorn. Nåja, D kom ner med nycklarna, jag ut i bilen. Ingen mobil. Nej, för den stoppade jag ner i väskan som ligger vid datorn!!! Suck vad jag kan bli trött på mig själv...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0