Lugn kvällis

Så! Nu är jag framme i Biskopsmåla. Är hur trött som helst efter dagens arbete, och visst är mina syskon underbara och såklart älskar jag dem, men ibland kan de vara liiiiite för högljudda, liiiiite för energiska och liiiiite för pratiga, just idag när jag är trött och har huvudvärk. Men jag överlever :) Mysigt med sällskap, men saknar och längtar så klart efter min älskling! Även fast jag ser min sambo varje dag är det tomt utan honom även om jag har en miljon människor runt omkring mig. Imorgon ska jag sysselsätta mig med Angelika, en eventuell fika med Evelina och följa med syster och hennes kompis när de ska bli intervjuade i tidningen. Jag tror de är ganska bra på cirkus eftersom just de får vara med i tidning. Mycket stolt storasyster följer såklart med dem dit :) Men nu... Ja nu tror jag att jag ska sjunka ner i soffan ännu djupare och bara vila... Sova möjligtvis... Vänta på mammas samtal också så jag vet att hon kommit välbehållen till Stockholm!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0