Lediga dagen

Så där ja! Nu e layouten annorlunda igen! Jag blir ju aldrig riktigt nöjd, och skulle jag mot förmodan bli det, ja då tröttnar jag ganska fort på den ändå. Tur jag inte är lika ambivalent när det gäller mitt eget utseende haha!

Idag har jag fixat så att jag inte längre är struken från utbildningen. Som man kan klanta till det. Nåja nu är der tillrätta igen. Jag har också snackat med mitt gamla elbolag och sagt att jag inte uppskattar att de fortfarande skickar elräkningar till mig. De var trevliga och jag fick min vilja igenom. Och jag har hjälpt brosan idag osså. Jag har med andra ord varit väldigt snäll idag men ändå inte gjort något vettigt alls på min lediga dag. Så jag får la sätta igång nu!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0