Öroninflamation?

Ja, jag underar det jag. Kan det vara öroninflamation som dunkar i mitt öra? Jag hoppas verkligen inte det. Jag är så rädd för att få det. Jag har inte ont, det bara dunkar. Än så länge... Usch. Säg att jag inte har det!

Har fortfarande inte fått igång bloggen med mobilen, men min fader kom på idag att jag kan ju jämföra inställningarna med Davids för han har ju likadan! Smart tänkt old man. Varför kom jag inte på det innan? Så ska göra det när mannen kommer hem från träningen. Vet inte vad jag ska göra för mat. Är sugen på kyckling men vi har ätit det så mycket den senaste tiden. Risken är väl att man föräter sig på det. Det vore illa! Det blir nog korv och mackaroner :)

Min buse :)                                                                                      Sooommar!
              
                                                      Fått av min buse :)                                                        Som sagt, sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0