Kusinbesök ju.

Det blir lite krasst med bloggandet när man har besök. Det händer så mycket hela tiden, särskilt med små barn. Full rulle. Därför lägger jag ut lite bilder så länge. Så förstår ni nog.

Imorgon bär det antagligen av till Ullared. Det är ju aldrig fel, i mitt tycke. Förhoppningsvis blir det bilder därifrån också. Själv tycker jag i alla fall att bilder är mer kul än endast text. Skall försöka bli bättre på detta.

 

Dessutom måste jag be om ursäkt för det dåliga svarandet på kommentarer. Det kommer, men jag känner att jag först och främst måste se till att gästerna trivs. Svarar så fort jag hinner. Nu är det läggdags, i alla fall för de små. Det blev lite sent ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka söta bilder:)



trevlig skärtorsdag på dig:)

2010-04-01 @ 08:58:10
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0