Varför?

Varför går jag alltid på allt på TVshop? Varför tittar jag ens på TVshop? Jag får verkligen lägga undan telefonen om jag tittar på TVshop. Samma regler gäller om det är 'Gissa-ordet-program' på TV. Varför?

Bara någon är trevlig mot mig kan de nog sälja vad som helst. Jag kan vara så lättlurad och naiv. Det är inte bra. Tur jag har D som håller i tyglarna. "Anna, det där är inte sant. Anna, tänk efter. Anna, säger inte alla så?". Pjuh, tur att han talar mig till rätta. Men hur gör man när han jobbar?

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill me shoppa tvshop... men Olaf e "dum". Jag vill vill vill men han säger bara, det är reklam ju inte tror du på det.

2010-01-23 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0