Vinterdäcken på.

Såhär på morgonkvisten roade jag och svärfar oss med att byta till vinterdäck på min bil. Spännande. Eller inte. Det var mest kallt, men jag är såå tacksam. Vad kan jag ge som tack? Jag ska ju iväg och jobba sen, så tänkte jag skulle svänga inom affären och köpa något som jag kan ge honom imorgon. Det är han verkligen värd. Och förövrigt verkar vinterdäcken fungera bra, jag kom upp för hela backen utan att ens sladda en endaste gång. Det ni!

Vi slog besöksrekordet igår med fyra till läsare. Helt fantastiskt. Då blir det genast mycket roligare att skriva. Nu är det kaffedags.

Men, vad kan man ge som tack för vinterdäcken? - Och nej, jag tänker inte ge svärfar blommor. Det känns fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0