Sysslor.

En tvätt är i maskinen. Jag är så duktig. Jag får faktiskt mycket gjort när jag går hemma. Jag är så glad att vi fick vara lediga en vecka från skolan för en gångsskull. Händer ju aldrig, men jag är så rastlös så idag ser planerna för dagen ut följande:

  • Tvätta tre tvättar
  • Plocka in den rena tvätten (som ligger utslängd på hela sovrumsgolvet)
  • Drick kaffe
  • Rensa på övervåningen, slänga bort gamla papper, damma osv
  • Dricka kaffe
  • Blogga lite då & då
  • Ha läget under kontroll på Facebook
  • Dricka kaffe
  • Leka med Prosit
  • Eventuellt lägga mitt spegelvända pussel
  • Dricka kaffe
  • Snacka med Emmy ang litteraturen och kommande kurs
  • Läsa all reklam i posten
  • Dricka kaffe
  • Även läsa min Allers som kommer idag :)
Om inte detta räcker för att sysselsätta mig så får jag la lägga mitt andra spegelvända pussel med, men de tror jag inte jag hinner. Sysselsättning gillar vi. Hinner jag med allt idag har jag inget att göra imorgon, men då är det bara förmiddagen jag behöver sysselsättas för på eftermiddagen får jag jobba :) Wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0