Psykiatriska avdelningen.

Ännu fler besökare! Vi har slagit rekordet tre dagar i rad. Så trevligt. Idag har jag inte hunnit blogga särskilt mycket. Har tillbringat eftermiddagen på psykiatriska avdelningen. Ja, misstolka mig inte, jag har faktiskt jobbat, inte varit inlagd. Och stortrivs. Det bästa arbetet jag någonsin haft. Bemötandet av personalen är obeskrivlig, men jag kan försöka genom att säga att jag alltid blir lika glad när jag kommer. Jag får glada 'hej' och 'ska du jobba idag?'. Man känner sig verkligen välkommen. Om inte annat så spelar de väldigt bra.

Så, idag har jag tjänat pengar. Det behövs. Men när jag väl kommer hem ringer D's telefon. Och då var det dags för honom att åka och jobba. Så nu ligger jag här i sängen med en katt hängande i armen (han har bitit sig fast), försöker blogga och hoppas på att D slipper vara iväg så länge. Kul att vi är sambos men knappt ses. Kanske är ännu en anledning att vi trivs tillsammans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0