Jag tänker inte ta sprutan. Basta.

Min svärmor försöker alltid med skrämselpropaganda när hon vill att jag ska tycka något annat än vad jag gör. Idag försökte hon att få mig till att ta den här förbannade vaccinationssprutan. Varför? Jag vill inte. Hon hotade till och med med att lägga mig i bagaget i bilen och köra in mig. Men jag tror inte hon gör verk av sina hotelser. Det är bara skrämselpropaganda. Jag tänker inte ta sprutan. Jag är helt frisk och skulle jag mot förmodan få svininfluensan så tror jag att jag överlever ändå. Igår när jag jobbade ville en sköterska sätta en nål i armen på mig, men jag undvek ganska kvickt då hon hotade med det. Jag vill inte, och står fast vid det. Så enkelt är det. Om jag så ska vara tvungen att klättra högt upp i högsta trädet som finns för att ingen ska nå(l) mig så gör jag det, även fast jag har höjdskräck. Jag sitter hellre där till denna hysteri är över än att ta sprutan.


Kommentarer
Postat av: Din asheta underba stora lillebror =D

Ska du inte ta sprutan för att det är en spruta eller för alla påstådda biverkningar :D?

2009-11-07 @ 19:54:50
Postat av: Anna

Jag bryr mig inte om biverkningar. Dock möjligtvis sprutan. Den är ju stor. Men jag är så irriterad på medias uppståndelse så jag strejkar. Varför ska vi inte ta vaccination för vinterkräksjukan så fall? Jag är frisk, och jag är inte rädd. Förutom för sprutan då.

2009-11-08 @ 22:21:57
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0