Händelserik dag.


Jag har precis lagat mina sliiitna byssor. Som jag även sagt i flera fler år att jag ska göra. Mina favorit-byssor. De är så slitna så de borde inte ens skänkas bort, men jag älskar dem, kan inte göra mig av med de. Hade en sömmerska sett mina stygn hade hon nog skickat mig på en omedelbar sy-kurs, men hade en mode-drottning sett jeansen innan och tittat efteråt hade hon blivit stolt. Det är relativt med stygn.

Ja, idag har jag hunnit äta frukost, tränat magen, sminkat mig, gjort mig i ordning, sytt till mina byssor för att senare åka till Värnamo och fika med Linda. Det ska bli kul. Jag kanske råkar gå in i någon väskaffär eftersom jag är mitt uppe i min väsk-abstinens. Vi får se.

Ps, brödet gick inte att äta. Inte ens fåglarna får det. Då lär de se ut som de där fiskarna som blåser upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0