Till bibblan och träna?

Sitter och chattar med moster. Lika intressant varje gång. Hon visar mig underbara bilder på hotellet där hon och hennes man ska fira tio-årig bröllopsdag. Helt underbart fint. Jag hoppas på att vi, jag och D kan spara ihop något till nästa sommar så vi kan åka någonstans. Eventuellt till nästa höst, då har jag ju hunnit jobba lite också. Men det är lite dubbelmoral, för hur mycket jag än vill åka på semester, så vill jag lika mycket köpa skor och handväskor. Jag är inne i min handväske-abstinens-period. Jättejobbigt. Funderar på att åka in till Värnamo någon dag i veckan. Är såå sugen. Vi får väl se. Nu skrev min moster att hon skulle till Bibblan och träna. Jag förstår inte kombinationen?

I lördags var vi hos Nina. Bilder säger mer än ord.




Finns det någon som inte skrattade?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0