Dagens tips a´la D.

D är rätt bra att ha. Han har många bra idéer och kan en massa. Igår kollade vi på tv i soffan och det mesta var såklart reklam.

Jag: Åh. Hur får de så bra volym på håret. Det ligger inte slickat på huvudet eller ser ut som en blöt katt. HUR får de håret så fint?
D: De sprayar underifrån.

eller

Jag: Ah! Hur kul är det när man är stressad och precis duschat och ska sminka sig så är hela speglen immig.
D: Om vi lägger raklödder på speglen, torkar bort det så immar det inte igen nästa gång.

Tipsen fungerar, så inget lurt här inte. Prova själva vettja!




Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det med raklödder visste jag inte, det skall jag prova.

2009-11-16 @ 18:04:10
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: angelika

japp så gör ja med med de så kallade raklödret :)

2009-11-18 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0