Bakis, ofrivilligt.



God morgon.


Nu sitter jag här med min kaffekopp. Inget kaffe i den, utan treo. Ja, ni förstår säkert varför. Alltså, jag drack tre öl igår kväll. Och jag är bakis. Egentligen kan jag ju lika gärna supa skallen av mig, för jag blir ju bakis även om jag inte dricker mycket. Livet är orättvist. Men är uppe i relativ bra tid tycker jag. Kunde inte sova längre, så tänkte att en treo, lite bloggande, lite facebookande och brygga kaffe blir perfekt innan tio. För då börjar ju det rutinmässiga melodikrysset. Sist löste vi det, så nu är jag spänd inför dagens kryss.


('Bakis, ofrivilligt' så är det ju alltid. Jag skrev inte 'osjälvförvållat' så tänk på det).



Kommentarer
Postat av: Em

Jag har det likadant, jag kan bli bakis på en salongsberusning, andra joggar dagen efter när de har druckit en flaska sprit. Livet är orättvist!! ;)

Sv: Tusen tack, din kommentar värmde!!!!

2009-11-28 @ 09:53:31
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Jessica ♥

Hahaha nej, men jag e kristen :D. jag kmr nt ihåg vad jag skrev, men om det handlar om SO - ISLAM provet, så var det as lätt :D. jag lyssnade på läraren och antecknade :D:P..



tack desamma!

2009-11-28 @ 16:23:51
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0