Mycket har hänt. Anställningsintervju exempelvis :)

  

Ja, nu var det ett tag sen jag uppdaterade och vi får väl ta det från dag till dag så det blir någon ordning och reda här! Jag skrev senast fredagen den trettonde. Men jag skrev aldrig vad som hände den kvällen. Vi hade en, vi kan kalla det familjemusikkväll :) Linnéa och jag försökte spela gitarr, och eftersom hon kan spela mycket på gehör försökte hon lära mig "Stand by me" samt "Smoke on the water". Mamma tröttnade på att höra dessa låtar och protersterade med att spela pianot.

     


lördagen den fjortonde tillbringade jag med min älskling, Angelika o min underbara bonus-son, William! Vi busade massa o hjälpte till med städningen i sovrummet :)

        

Samma dag, fast kväll, var det melodifestivalen som jag planerat att se. Jag och Angelika med lite vin. Så blev det inte. Jo, med Angelika och lite vin, men utan melodifestivalen! Det blev lite party istället. Anna bestämmde sig i sista stund för att följa med och jag ger er ett råd. Raka inte benen under stress!! Helt onödigt och det resulterar i att det tar längre tid för att fixa resten!


     

Slutresultatet blev dock detta :
    Lite suddiga bilder, men det duger för att vara en mobil. (inget fel på mig med andra ord!

Söndagen begav vi oss till Småland, efter att jag träffat Alexandra och Marcus. Sååå alldeles förlänge sedan! Måste ske oftare. Men är spännande i Småland. Det hela började med att mamma skulle köra upp bilen till Linda, då de flesta anser att mamma hela tiden blir lurad på pengar av verkstaden hon lämnar in den till, inga namn nämda. I vilket fall så la bilen av nära Ljungby så Linda fick komma och hämta oss. Linda skrattade o hälsade mig tredje gången gilt. Men tack Linda, du e underbar! Det visade sig senare att det var någon toppackning eller nåt som e sönder = 8-10.000kr. Nåja, mamma funderar och försöker komma på hur hon skall göra. Jag roade för övrigt mig med att skriva SOS i snön samt Linda. S:et blev på fel håll, men inte så lätt att se när man skriver med fötterna!

       

I veckan har det varit skola som gällt, plugg, plugg och åter pluss. Mamma stannade kvar hos David måndag och tisdag. I måndags följde hon med till skolan, skönt att slippa åka själv :) O på tisdagen fick jag o David köra hem henne då vi inte fann någon annan utväg. Men det gick bra. Och idag har det varit anställningsintervju :):):) Kändes väldigt bra, så nu är det att hålla tummarna de kommande två veckorna. Får jag jobb där är mitt liv perfekt. Är det redan men ett arbeta skulle förgylla det! ;)

Take care, folks!

Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Oj vilken dag! Hoppas din fot mår bättre!



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en bra dag!

2009-02-20 @ 13:35:34
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0