Städdag :)

Ja, igår var det fantastiskt väder. Dock lite blåsigt, men annars helt underbart! Vi var i sommarstugan och fikade, firade Madelen som fyllde 11 :) Tipsrunda och musiktävling, wiiieeehuu =) Det var mysigt, sen åkte jag och David hem och drack lite vin och mös :) Idag har vi bakat scones, tvättat och just nu håller jag på att städa lite :) (Förutom att blogga hehe.) Måste verkligen ta tag i mina mms.. Det funkar inte att ta emot och inte att skicka. Fattar verkligen inte vad det kan vara... Nåja... Sen måste jag försöka sälja min andra telefon... Hö.. Vad ansträngande det känns!!


Veckan ser ut följande:

Måndag: Skola
Tisdag: K-hamn
Onsdag: Skola
Torsdag: Skola
Fredag: Jobba 14,00-21,30
Lördag: Jobba 06,45-16,00
Söndag: Jobba 06,45-16,00
Måndag: Jobba 06,45-16,00 / skola 14,30-15,30... Måste fixa den dubbelbokningen i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0