Storbråk.

Ja, igår hade jag och D största bråket vi någonsin varit med om. Det började med att min hunger satte igång och då blir jag alltid på superdåligt humör. Vi åkte och köpte kinamat, sa inte ett ord till varandra fören vi kom hem. Då såg det ut såhär:

D: Va fan är du så sur för? Fattar du inte att det tar på mitt tålamod med?
Jag: Och du kör som en idiot!!

D är i köket och jag är uppe i vardagsrummet med maten. Börjar lägga upp maten till mig och mitt humör börjar direkt vända.

Jag (med låg röst): Snälla, vill du ta med pappret upp?
D: Klart jag kan.

Så var det bråket över. Tänkte att jag kunde dela med mig av gårdagens händelserika kväll.

Kommentarer
Postat av: Nina

ha ha ha ni är för söta!!!

2010-03-06 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0