Nackspärr för första gången.

Idag vaknade jag med nackspärr. Jag har aldrig haft nackspärr förr och jag har upplevt verklig smärta idag. D fick komma upp med tigerbalsam efter att jag messat honom (som befann sig på nedervåningen) att komma och hjälpa mig upp ur sängen. Jag har varit helt handikappad. Vi har dock gått igenom alla filmer vi har, skrivit in de nya i vår bok och kommit fram till att vi har över 360 stycken. Enligt mig relativt många. Det jag bidragit med är att sitta bredvid och peka när jag ser filmen D läser upp. Nu är jag dock lite bättre. Har fortfarande krage på mig men smärtan har minskat.

Håll tummarna för att jag kan sova normalt ikväll för jag måste verkligen till Växjö imorgon.

Fråga inte varför vi skriver ner alla filmer vi har, men antagligen för att hålla reda på dem och jag tycker faktiskt det är praktiskt.

Kommentarer
Postat av: Heidi,Kattfamiljen.se

Usch för nackspärr. Krya på dig!

2010-03-14 @ 22:05:39
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0