Längtan...

Den första juni är det sista skoldagen. Den andra juni tar jag examen. Den 29 maj är det opponering på c-uppsatsen. Därefter följer två kurser 'Missbruk och psykisk ohälsa'  & 'Barn i familjer med missbruk och/eller psykisk ohälsa'. De två kurserna kommer antagligen bli superkul att läsa, så den tiden kommer gå fort. Jag är verkligen intresserad av det ämnet. C-uppsatsen är snart färdig.

Kan Ni förstå vad jag längtar till skolan är färdig? Tänk Er, att få börja jobba på riktigt. Sommarjobbet är redan fixat på psykiatriska avdelningen, under sommaren skall jag söka vidare till en plats där jag har möjlighet till fast tjänst, och jag slipper litteratur som jag under tre år har tvingats läsa. Jag gillar läsa, om jag inte är tvungen.

Tänk Er. Åh, vad jag längtar. Tre år har snart försvunnit i vindens fart och det har varit roligt, men nu är jag så skoltrött och vill bara tillbaka i arbetslivet igen. Jabba! Snart så...

Längtar Ni efter något speciellt och spännande?

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. ja prata ska man verkligen göra, superviktigt!! =)

2010-03-17 @ 09:29:37
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

inte långt kvar =)

2010-03-17 @ 09:46:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja mirakel ju! ibland går prylarna sönder fast man knappt nuddar dem och ibland kan de bada i en hel natt:p

2010-03-17 @ 09:53:28
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Gun

Vad härligt att snart vara färdig med skolan.

Jag har inget sånt att se fram emot direkt, men jag längtar till påsk i alla fall. Då kommer mitt barnbarn och hälsar på.:)



Sv: Laxbitar betyder det, haha. Han drog till med lite dialekt bara..

2010-03-17 @ 10:55:21
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Moster

Jag är såå stolt över dig!

Finns många bra tjänster i områdena runt Lund, Höör, Hörby .... ;-)

Jag längtar efter att få träffa er i påsk, och efter att både jag och C har fått anställningsbevisen i handen och våra första (bland många)löner!

Puss!

2010-03-17 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0