Kritiken.

Har fått lite kritik om min sminkning och det är jag faktiskt glad för. Jag tycker själv inte alls att det varken är min stil, eller att mina drag passade färgerna. Till mitt försvar så valde jag ingenting, smink(t)ösen fick helt fria händer, och det var det hon bad om. Och visst, jag kan gå med på att det inte är min stil, det var liksom inget måste. Men jag känner inte särskilt mycket att den skulle tilltalar någon.

Som Sabina sa, hon hade valt helt andra färger, och det hade jag också. Men det var en kul upplevelse, och så älskar jag när någon annan sminkar mig. Jag tycker det är spännande, skönt och ganska mysigt att bli ompysslad på det viset. Men nej, den makeup:en kommer jag inte använda själv.

Jag är glad för att jag provade, nu har jag lärt mig att så ska jag inte se ut.

Kommentarer
Postat av: sabina

Haha, fick min kritik en eget inlägg... illa ;)

Jag tycker du är en naturlig skönhet och behöver inte smink för att se bra ut! Kul att du vågade ge henne fria händer :) Du är modig!

2010-03-03 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0