Fääärdig.

Ja, här sitter jag och sitter. C-uppsatsen är färdig. Okej, lite referenser skall läggas till, men annars så. Åh va underbart. Imorgon skall jag tvätta, städa, diska och packa inför helgtrippen till mamma. Tänk att få lite ordning på bostaden sin utan att behöva tänka 'Jag borde skriva på uppsatsen'. Så himla wonderfult. För tillfället laddar jag upp bilder som skall framkallas, älskar att framkalla bilder.

D har naturligtvis inte kommit hem än. Nej, enligt 'schemat' slutar han fyra men jag drar till med en gissning på att han är hemma runt klockan sex.

Ursäkta läskburkarna bredvid men det var en så klockren bild på Prosi!t att jag inte hann flytta dem. Ställningen han använder sig av kallas 'kvällissmys'.

Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis!

Så stolt jag är!

Puss!

Ps. Och hur go är inte Prosit?!? Vilken ställning! Ds

2010-03-18 @ 20:59:46
Postat av: Evelin

Hihi, vad söt han är! :)

2010-03-19 @ 13:30:41
Postat av: Jenny

söt bild :D

2010-03-20 @ 00:03:06
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0