Ångest.

Bloggen är inte sitt vanliga jag just nu. Bara så ni vet, liksom. Orkar ni inte läsa, gör inte det då, helt enkelt.

Ångesten väller över mig. Jag försöker bota med musik. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska lyssna på för att det ska hjälpa. Ledsen och sorgsen musik kan jag relatera till och tycka synd om mig själv. Glad musik blir jag bara irriterad på - 'Ja, eller hur? Vilka klyschor de sjunger' sprider sig i min hjärna.

En hemsk olycka hände i natt i Karlshamn. Tre omkomna. Inte igen, var det första jag tänkte. Hoppas verkligen jag inte känner personerna. Karlshamn ligger nämligen i närheten av där jag vuxit upp, och det är väldigt litet så ofta vet man vilka alla är. Sedan fick jag reda på att bilen var stulen och då hoppades mitt ego att det skulle vara från någonstans där jag inte känner någon. Då visar det sig att bilen är stulen från Småland, och i Småland bor jag ju nu. Så, ännu en anledning till att må dåligt. Helt i onödan egentligen för jag vet inte vilka de är, men jag blir ändå illa till mods på grund av en så onödig olycka.

Nu ska jag lyssna på musik och plugga det sista medan D försöker byta bromsar på min bil. Hörs senare...

Mammas ögonsten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:) lycka till med pluggandet!

2010-03-27 @ 16:19:40
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

De kom från Växjö och var 15

2010-03-30 @ 08:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0