Utvärdering.

God morgon. Jag vet egentligen inte varför jag skriver 'god morgon' men det låter trevligt och ska ge ett gott intryck tror jag.

Nåja, idag ska jag ner till skolan och grillas. Älskad eller ratad projektplan. Håll nu tummarna så lärarna verkligen älskar vår plan så vi slipper sitta hela veckan med att göra om allt. Nu peppar jag mig själv med kaffe, världens bästa drog.

Eftersom jag är speciell (ja, jag tycker faktiskt att jag kan påstå detta) skall jag, senare idag göra 'Anna's specialiteter' för att ni ska veta hur man blir så snygg och smart som jag. Nej, skojade bara. Bara för att ni ska förstå hur jag tänker. Eller, nej. Om jag ska vara ärlig ska jag göra en lista på hur jag fungerar i syfte att försvara mina beteenden tror jag. Många som ifrågasätter mina tankegångar och sätt att göra saker och ting på. Så, kika in senare får ni se.

Nu är det Växjö som gäller. Hej & hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0